top of page
חיפוש
  • taltul919

למה נשים הן כוח ריפוי ענקי למיניות הגברית- מאמר

מקובל לחשוב שהמיניות הנשית היא מורכבת בהרבה מהמיניות הגברית.. שבמיניות הנשית יש לא מעט פונקצויות, נקודות, מורכבות פיזית ורגשית... ואצל גברים איך לומר.. הכל פשוט ומהיר..

מה שהרבה לא יודעים , שהמיניות הגברית מורכבת לא פחות..

אבל מה, המיניות הגברית מכוסה בכל כך הרבה שכבות רבות של הגנה, שכבות שנערמו במשך דורות רבים שקשה לראות את היופי והמורכבות שלה... ומה שעצוב הוא, שגם הגברים (רובם) בעצמם לא מודעים אליה..

יש פוטנציאל מאוד גדול של גבריות שמסתתר מתחת לשכבות ההגנה האלה שאינו חשוף לעולם. ככול שגבר מוריד יותר שכבות ההגנה הוא נעשה גבר יותר רגיש, יותר נוכח, יותר מחובר לעצמו ולסביבה, יותר בעונג ועוד לא מעט יתרונות שנכחתי לראות כאישה בעצמי וזה מחזה מופלא..

אחד המאפיינים העיקריים של גברים היא חשיבה חדורת מטרה. ומה היא המטרה הנעלה ביותר ? בשביל מי הגברים נתנו את נפשם לאורך כל ההיסטוריה? כמובן לנו הנשים!!

לאלו מכן שלא מבינות על מה מדובר אני רוצה להבהיר משהו חשוב.. גבר במהות האמיתית שלו, רוצה להעניק, לתת..

שהוא מחובר לעצמו מה שהכי עושה לו עונג זה לראות את האישה שלו מתענגת.. מתמסרת אליו.. לא ממקום של נחיתות, אלא ממקום של אהבה ואיכפתיות..

כשגבר לא במקום הזה, והוא באנרגיה של לקחת... (למשל מבט לוקח שנשים מכירות שגבר מסתכל עליהן לא ביופי והערכה אלא מבט לוקח ומקטין.. )זה מגיע מתוך פצע רגשי עמוק.. מתוך שריון, הגנות.. כנשים, דרך אהבה ועונג, ביכולתינו להרפות מעט את האחיזה החזקה של גברים בשיריון של עצמם.

ככל שאנו הנשים נבין את דפוסי החשיבה הארוטיים שלהם נוכל לתרום לשבירתם של הדפוסים הללו לכיוונים של רכות ועדינות וחיבור רגשי מחודש..

כי הריפוי מתחיל בלהבין אחד את השנייה,

טל


צלם תמונה חיצונית: דניאל פישלר

צלמת תמונה פנימית: יערה דלגושן

312 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page