top of page
חיפוש
  • taltul919

על ריצוי של גברים במיטה- שיתוף אישי\מאמר

12 גברים , סדנה פרטית, אתמול, על גג בתל אביב.

אנחנו כבר בחלק השני של הסדנה, מדברים על תקשורת מינית בריאה, על החשיבות של לדבר את הצרכים, הרצונות , הגבולות שלי עם הפרטנרית שלי ואיך לעשות זאת..


ואז אחד מהם שיתף:

"אני מרגיש שאני אפילו לא יודע מה הרצונות או הגבולות שלי במיטה, כי אני כל כך עסוק בלענג אותה"

הוא לוקח כמה שניות , נותן למילים שיצאו מפיו לחלחל, ואז הוא ממשיך: "לפעמים אני שוכח את עצמי"


ואז גבר נוסף מהקבוצה מוסיף " נכון, הרבה פעמים אני כל כך עמוק בתפקיד המוביל, עסוק בלנסות לענג אותה, שאני בכלל לא בודק מה אני רוצה"

הרבה מהקבוצה מהנהנים , מזדהים ... מבינים שהם לא לבד במערכה.


אני מסבירה להם, שהרבה פעמים , כשמדברים על הקושי לשים גבולות במיניות או/ו לדעת מה אני רוצה במיטה, חושבים שזה קושי בעיקר של נשים.


לא מספיק מדברים על כך שגם גברים, דווקא לא מעט מתוך המקום של לספק את הצד השני , שוכחים את עצמם (מה *הם* רוצים, מה *להם* יהיה כיף ונעים עכשיו במפגש או מהצד השני מה *לא מתאים * להם או " לא בא להם* באותו רגע) ועוברים לריצוי , לרוב לא במודע.


"אז איך אני מתחיל להבין מה הגבולות שלי? מאיפה אני מתחיל?" שואל אותי הגבר הראשון.

עניתי לו "אתה מתחיל ללמוד להרגיש יותר את תחושות הגוף שלך ולשאול את עצמך, לא איך אני מענג אותה? או איך אני מגיע/מביא אותה לאורגזמה?, אלא השאלה הנכונה היא : "מה יעשה לי, לנו כיף ונעים ? איזה מגע, קצב, מבט, מילה יעשו לי טוב?"

שם מתחילים


גברים, גם לכם מותר להגיד לא! מותר לכם לשים גבולות! להגיד מה אתם כן רוצים וצריכים במיטה, שיהיה לכם נעים ומענג ! חשוב שגם אתם תבדקו ותחקרו עם עצמכם וגם עם הפרטנר/ית שלכם מה נעים לכם ועושה לשניכם טוב זה לא התפקיד רק שלכם לענג את האישה שלכם, האחריות של המפגש המיני היא של שניכם ביחד

מסכימים? לא מסכימים? יש לכם מה להוסיף? תמיד אשמח לשמוע


לחיי הריפוי, העונג וההקשבה לגוף,

טל




620 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page